مقاله بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط

|767976|wdl|فایل|فرمت فایل word تعداد صفحات 28 آماده پرینت گرفتن نخستين و مهم ترين اصل بازاريابي تمركز بر نيازها و خواسته ها ي مشتر يان است؛ زیرا بدون توجه به آن، شركت ها در محيط رقابتي امروز قادر به ادامه حيات نخواهند بود. شركت ها مي دانند كه ارائه محصول ها و خدمات ...
مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان مقاله بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسطقابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

فرمت فایل word

تعداد صفحات 28

آماده پرینت گرفتن

نخستين و مهم ترين اصل بازاريابي تمركز بر نيازها و خواسته ها ي مشتر يان است؛ زیرا بدون توجه به آن، شركت ها در محيط رقابتي امروز قادر به ادامه حيات نخواهند بود. شركت ها مي دانند كه ارائه محصول ها و خدمات باكيفيت، متناسب با نيازها و خواسته هاي مشتر يان، مزيت رقابتي مهمي است كه به فروش و سود بيشتر منجر مي شود؛ بنابراين شناسايي نيازها و خواسته هاي مشتريان و اتخاذ استراتژي ها و برنامه هاي مناسب براي تأمين اين نيازها و خواسته ها از مهم ترين فعاليت هاي شركت ها در بازارهاي رقابتي است. که با توسعه روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیرات گسترده ای در فرآیندهای تجاری به وجود آورده است و اینترنت به عنوان مؤثرترین بستر بازاریابی الکترونیکی با پوشش جهانی امکان رسیدن شرکت ها به بازارهای بین المللی را فراهم ساخته است اما بسیاری از شرکت ها در زمینه چگونگی استفاده از روش های گوناگون بازاریابی الکترونیکی و تأثیرات آن در بازارهای داخلی و صادراتی از آگاهی های لازم برخوردار نیستند.

این مقاله با نگاه کلی به تعاریف و اصول بازاریابی الکترونیکی و پارادایم های جدید مطرح شده، درصدد سوق دادن شرکت ها و مؤسسات به استفاده از این نوع بازاریابی برآمده و با بررسی ابعاد گوناگون این موضوع، رهنمودهایی برای تغییر در آمیخته سنتی بازاریابی به سمت آمیخته بازاریابی الکترونیکی(نوین) ارائه می دهد. نتایج این بررسی حاکی از آن است که در عصر رقابتی امروز این نوع بازاریابی به عنوان یک عامل راهبردی و مزیت رقابتی، در رشد فروش و افزایش سهم بازارهای داخلی خارجی به شرکت های کوچک و متوسط کمک شایانی نموده است. و چنانچه شرکت های کوچک و متوسط در بکارگیری از این تکنولوژی، با اصول مشروحه در پایان نامه مبادرت ورزند شاهد صرفه جویی در وقت و هزینه زیادی خواهند بود.

فهرست مطالب

چکیده

1-بازاریابی اینترنتی

1-1 تاریخچه

2-بنگاه‌های کوچک و متوسط

2-1 تعریف‌

2-2 ویژگی‌های بنگاه‌های کوچک و متوسط

2-3 موانع توسعه بنگاه‌های کوچک‌ و متوسط‌

3-بازاریابی در بنگاه‌های کوچک و متوسط

3-1 روش‌های بازاریابی اینترنتی‌ EMS‌ ها

یک وب‌لاگ بسازید‌

یک مجله الکترونیکی ایجاد کنید (eniZE)

بازاریابی به وسیله مقالات

3-2 بازاریابی اینترنتی EMS ها در کشورهای در حال توسعه

3-3 مـشکلات بازاریابی اینترنتی در EMS‌ ها‌

4-بازاریابی بنگاه‌هایی کوچک و متوسط‌ در‌ ایران

نتیجه‌گیری

منابع



مطالب دیگر:
پاورپوینت آشنایی با امواجپاورپوینت آشنایی با انرژي بيوماسپاورپوینت آشنایی با انفاقپاورپوینت آشنایی با انقلاب فرانسهپاورپوینت آشنایی با انواع روترپاورپوینت آشنایی با ایدز و اعتیادپاورپوینت آشنایی با آمار توصیفیپاورپوینت آشنایی با بانک جهانیپاورپوینت آشنایی با برج میلادپاورپوینت آشنایی با برنامه WeChatپاورپوینت آشنایی با بند پایانپاورپوینت آشنایی با بهره وریپاورپوینت آشنایی با بیماری های قارچی پوستپاورپوینت آشنایی با پردازنده MIPSپاورپوینت آشنایی با پزشكي از راه دورپاورپوینت آشنایی با تمام امکانات گوگلپاورپوینت آشنایی با توربین انبساطی و کاربرد آن‌ پاورپوینت آشنایی با توشه هاي جاده خوشبختيپاورپوینت آشنایی با تیپ بدنیپاورپوینت آشنایی با جاذبه های گردشگری کرمانپاوروینت آشنایی با جانداران سادهپاورپوینت آشنایی با جلسات بحث و مذاکرهپاورپوینت آشنایی با حمام هاپيدايش شبكه های کامپیوتریپاورپوینت آشنایی با خانه های لوکوربوزیه